00:00
00:00
View Profile MAILMANSOCK

All 322 Movie Reviews

26 w/ Responses

o like this ima watch more of this episode

lol

uhhh

she a hoe

poor red :(

10/10 would watch again :)

i wonder what the dog taste like

k uhhh idk what to say other than this question
how long did it take you to animate that?
i need to know

ahh yes a dad who wants his son to be a winner not a loser
hes a good father figure tbh
10/10 pixel animation
good refrences
and alot of shit that i might misses who knows!

the animation is funny looking i like it

ToastieTV responds:

Thanks lol! >:D

I'm an artist that likes to draw stuff even tho I'm bad at art I still draw stuff because who the hell cares any who hows your day dude :)

MAIL SOCK @MAILMANSOCK

Male

drawing

nevada

Joined on 4/23/21

Level:
11
Exp Points:
1,186 / 1,350
Exp Rank:
47,609
Vote Power:
5.30 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
119,755
Blams:
2
Saves:
32
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
217